niedziela, 7 kwietnia 2019

WIOSNA

Najpierw poczułam to w środku lecz zbagatelizowałam. Wytrzymam, to nic takiego. Siebie tak, ale ciała nie oszukałam. Mój #organizm mówił STOP. Umysł przekonywał, że w cale nie boli, nie jest tak źle jak to czuję. Bolało przez całą Zimę. Ale przecież lubię pewnego rodzaju #ból . Ból uczy pokory wytrwałości i wdzięczności. Byłam więc wdzięczna, pokorna i miła, tak jak mnie nauczono. Dla wszystkich. Ja przecież mogę zaczekać, jeszcze zdążę zająć się sobą.
Nagle tak bardzo mnie zabolało. Gotowałam się od #podpowiedzi z dwóch stron; ciała i rozumu. Do momentu aż wykipiało ze mnie wszystko. STOP! NIE! ZMIANA. Nawet gdyby znów miało boleć, ale już TYLKO na moich zasadach. Witaj Wiosno we mnie! 

"Wiosna" akwarela 42x29,7 cm, 2019
  
detale:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...